Powrót – Do poczytania
- Neurobiologia a zachowanie dzieci, czyli jak wiedza o mózgu pomaga rodzicom w trudnych sytuacjach – wykład Pani Ewy Okręglickiej-Forysiak – psychologa
- Jak wspomagać dzieci z zaburzeniami lękowymi? – Artykuł opracowany przez Agnieszkę Maćkowską
- Jak pracować z dzieckiem nieśmiałym? Praktyczny zestaw porad dla rodziców, opiekunów, nauczycieli opracował pan Łukasz Nikel, psycholog.
- Rady i wskazówki dla młodzieży jąkającej się. Artykuł opracowany przez logopedę – panią Ewę Pazdro. (Tips and advice for stuttering youth people.)
- Rola sztuki w rozwoju i rehabilitacji osób niepełnosprawnych intelektualnie. Artykuł opracowany przez pedagoga – panią Annę Konopkę. (The role of art in the development and rehabilitation for people with intellectual disabilities.)
- Rola sztuki w rozwoju i rehabilitacji osób niepełnosprawnych intelektualnie. Artykuł opracowany przez pedagoga – panią Annę Konopkę. (The role of art in the development and rehabilitation for people with intellectual disabilities.)
- Kiedy dziecko nie chce iść do przedszkola… czyli o problemach adaptacyjnych dzieci rozpoczynających edukację przedszkolną. Artykuł opracowany przez psychologa – panią Magdalenę Gworys. (When the child does not want to go to kindergarten … the problems of adaptation of children starting pre-school education.)
- 6-latek do szkoły, czyli o gotowości szkolnej. Prezentacja opracowana przez pedagoga – panią Annę Konopkę i psychologa – panią Magdalenę Gworys
- Trudny powrót do pracy po urlopie wychowawczym – cz. I – Jak załagodzić stres dziecka i mamy
- Trudny powrót do pracy po urlopie wychowawczym – cz. II – Jak załagodzić stres dziecka i mamy
- Genogram rodzinny. Artykuł opracowany przez pedagoga – panią Annę Konopkę. (Family genogram.)
- Samodzielność przedszkolaka. Artykuł opracowany przez pedagoga – panią Annę Konopkę. (Independence of kindergarten.)
- Rozumienie trudności i planowanie terapii dziecka z ADHD na podstawie analizy systemowej. Artykuł opracowany przez psychologa – panią Martę Ziółkowską. (Understanding the difficulties and planning treatment of a child with ADHD on the basis of system analysis.)
- Wyznaczanie granic dziecku. Dlaczego warto wytyczać dziecku granice? Artykuł opracowany przez panią Aleksandrę Mizerską. (Setting boundaries. Why we should set boundaries for children?)
- 10 zasad dobrego samopoczucia dziecka w rodzinie. Artykuł opracowany przez pedagoga – panią Annę Konopkę. (10 rules of the well-being of the child in the family.)
- Wpływ grupowej muzykoterapii z elementami rytmiki na rozwój zdolności twórczych dzieci w wieku wczesnoszkolnym – na przykładzie badań własnych – opracowała mgr Wioletta Szymczak – psycholog (The effect of group music therapy with elements of rhythm on the development of creative abilities of children in early school age – based on the our own research.)
- Czy zawsze to niechęć do szkoły? Czyli słów kilka o nauczaniu indywidualnym – opracowała mgr Ewa Pazdro – logopeda (Is it always reluctance to school? Or a few words about indyvidual teaching.)
- Zaburzenia zachowania a nauczanie indywidualne – opracował mgr Marcin Kulpeksza – psycholog (Behavior disorders an idindyvidual teaching.