Powrót – Do poczytania
- Jak wspierać dziecko w powrocie do szkoły w dobie COVID-19 – Prezentacja opracowana przez pedagoga – panią Martę Kozerę i psychologa panią Agnieszkę Maćkowską
- EEG biofeedback i zaburzenia ze spektrum autyzmu – Artykuł opracował Pan Łukasz Nikel – psycholog
- Jak wspomagać dzieci z zaburzeniami lękowymi? – Artykuł opracowany przez Agnieszkę Maćkowską
- Rola sztuki w rozwoju i rehabilitacji osób niepełnosprawnych intelektualnie. Artykuł opracowany przez pedagoga – panią Annę Konopkę. (The role of art in the development and rehabilitation for people with intellectual disabilities.)
- Rozumienie trudności i planowanie terapii dziecka z ADHD na podstawie analizy systemowej. Artykuł opracowany przez psychologa – panią Martę Ziółkowską. (Understanding the difficulties and planning treatment of a child with ADHD on the basis of system analysis.)
- Muzykoterapia – metoda wspomagająca rozwój dziecięcej twórczości – opracowała mgr Wioletta Szymczak – psycholog (Music Therapy – method of supporting development of children’s creativity.)
- Wpływ grupowej muzykoterapii z elementami rytmiki na rozwój zdolności twórczych dzieci w wieku wczesnoszkolnym – na przykładzie badań własnych – opracowała mgr Wioletta Szymczak – psycholog (The effect of group music therapy with elements of rhythm on the development of creative abilities of children in early school age – based on the our own research.)
- Wpływ grupowej muzykoterapii z elementami rytmiki na rozwój zdolności twórczych dzieci w wieku wczesnoszkolnym – na przykładzie badań własnych – opracowała mgr Wioletta Szymczak – psycholog (The effect of group music therapy with elements of rhythm on the development of creative abilities of children in early school age – based on the our own research.)
- Biofeedback – opracowała mgr Małgorzata Włodarczyk – psycholog (Biofeedback)
- Jak pomóc dziecku w żałobie – Artykuł opracowała Pani Małgorzata Balcerak-Taracha – psycholog
- Zaburzenia nastroju u nastolatka – zagrożenie depresją i samobójstwem. Artykuł opracowany przez pedagoga – panią Dominikę Tomczyszyn. (Immersions a teenager’s mood – the risk of depression and suicide.)